Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 17 november 2010

Vardag

Barnen börjar komma hem en efter en. Lilla M har en kompis med sej hem.
Börjar bli lite tomt i kylskåpet och portmonnän , så jag har samlat ihop alla rabattkuponger jag kunnat hitta och handlat efter det. Det blev gratis kanelbullar och wienerbröd från Findus, gratis ägg från Kronägg och resten betalade jag med en poängkupong från ICA som kom lägligt idag. Jag fick ihop mat för två dagar utan att betala mer än några kronor. Heja mej.
Älskade M är i Köpenhamn igen. Jag hoppas att han inte blir så sen som han brukar.

Såg ett recept på glögg i tidningen idag. Jag ska nog försöka mej på det. Så mysigt det skulle vara att dricka och bjuda på hemgjord glögg till pepparkakorna i advent.

Nu ska jag duka fram saft och bullar till alla sju barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!