Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 26 november 2010

Sovmorgon

Idag har jag slagit rekord och sovit ända till elva. M ordnade så att de små liven kom till skolan, och eftersom han tyckte att jag behövde sova, så han väckte mej inte. Hur gulligt är inte det?
Mitt fina tyg från Barntyger.se har kommit. Jag har valt Gunila Axens Moln-tyg i grönt. Så fint det är.  Lite nostalgi, men känns ändå helt nytt.
När jag kom hem igårkväll var min cykel borta. Hur kan någon vara så fräck att man stjäl en cykel som står två meter från en lägenhet i markplan?  Och hur vågar man? Nu får jag låna stora A:s cykel till jobbet ikväll, den är rosa och fin, men alldeles för liten. Jag blir så ARG på folk som inte kan låta bli andras grejer! Jag har inget körkort, vi har ingen bil, min man sitter i rullstol, vi har sex barn och jag har inte råd att köpa en ny. Jag  behöver min cykel. Kom tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!