Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 8 november 2010

Läggdags

Lat dag idag. Lunchade med bästa C på Espresso house. Åt en jättegod macka med svamp och brie 
Köpte en ny jacka också, helt otippat faktiskt. Plötsligt hängde den bara där, och en annan lika fin hängde  bredvid åt C.  
Ikväll har jag pysslat med ett litet projekt som jag hoppas ska kunna bli något bra. Vi får se lite senare i veckan. 

Ingen vill sova ikväll (utom jag och M förstås!).  Att det ska vara så svårt att få barnen i säng ibland. Man blir på så fruktansvärt dåligt humör när allt ska krånglas med. När de väl somnat sitter jag och är sur ända tills jag lägger mej.  Men det är väl inte deras fel antar jag. 

Äntligen har vi köpt en ny diskmaskin! Den kommer nästa vecka, och jag längtar. Det känns som om jag inte får göra annat än diska  om diskberget inte ska ta över köket. 

Vilket gnäll-inlägg det här blev. Jag lovar att jobba upp mej till i morgon. Då ska jag gå på föreläsning med F och det ska bli jättespännande. 

Dagens ordspråk:
Be, och låt Gud oroa sig
-Martin Luther King




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!