Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 15 november 2010

Måndagslista

Idag är jag glad för att:


  •  jag har min familj
  •  lillkusinens dop gick så bra
  • alla barnen är friska och i skolan
  • jag vann en jättesöt virkad apa hos Pyssel och Trams igår
  • vi har massor av mat i frysen nu när pengarna är slut
  • det snart är tisdag och dags för ett nytt avsnitt av House
  • jag är älskad trots väldigt många brister
  • jag ska åka till Prag med min dotter och svärmor

    Måndagslista med inspiration från jennyn.se. Skriv en du också!

    3 kommentarer:

    1. Härlig Lista!!

      Prag låter inte fel ;D är det länge till eller? skall vara så fint där.

      //Sessan

      SvaraRadera
    2. Prag är min favoritstad, suveränt resmål! Du har verkligen att se fram emot!

      SvaraRadera
    3. Vad roligt att du är med och tävlar hos mig! Lycka till! :-)

      SvaraRadera

    Jag blir glad för en hälsning från DEJ!