Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 25 november 2010

Saffransglögg

Varit hos arbetskamraten J och provat årets Blossa-glögg: Saffran. God , men jag tycker nog att det bästa är klassisk glöggsmak i glaset och saffranssmak på bullen bredvid. (är nog för konservativ ibland..)       J bjöd på gott vin, underbara förrätts-snacks och härlig lökpaj. Till kaffet fick vi supergoda chokladpraliner. Riktigt trevlig kväll alltså, och god också. Nu har konservativa sexbarnsmamman huvudvärk och ska snart gå och lägga sej.

Jag fick göra en spontantur till stan och köpa vantar. Nu har jag cyklat till jobbet i två dagar utan vantar, och det är fruktansvärt kallt. Mina nya vantar är underbart mjuka och sköna. Nu kan det bli ännu kallare.
UPLAND MITTENJag har köpt de grå  längst ner. Fina?

Imorgon har jag sovmorgon och jobbar kväll, sedan väntar helgledigt. Härligt!

Kram alla

2 kommentarer:

  1. Det var väl att du köpte varma sköna vantar, man kan inte cykla utan vantar denna tidiga vinter. Det ska bli ännu kallare hörde jag. Sov Gott och kram från Siv!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Men skicka gärna en till kommentar att du har gillat på facebook. Annars kan jag inte räkna dubbla lotter :)

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!