Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 18 november 2010

Ledig


Å vad härligt med en helt ledig dag! Har satt en bröddeg och sedan inte gjort något annat nyttigt. Håller mej i köket, där är det minst stökigt (Bra tips för den som vill undvika städångest).
M kom hem sent i natt och jag kunde inte somna förrän han var hemma. Helikoptern hade släppt av honom på en äng bara någon kilometer hemifrån så han kunde rulla hem själv.

Idag fick jag nog av mitt hemska oklippta hår och klippte av luggen som räckte till hakan. Bara sådär. Ojoj, ingen skönhetsblogg det här, lika lite som en för inredning. Men sån är jag.
Försökte lägga till vilsamma, stämningsfulla snöflingor på bloggen. det verkar som om de valt att singla ned på högra sidan. Men fint ändå eller hur?
Tycker om änglar, så här kommer en till.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar inte när det är för mycket rörligt på en blogg. Missa inte min bloggtävling där du kan vinna presentkort på 300 kronor.

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! :D
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!