Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 29 november 2010

Ledig måndag

Doften av saffran ligger varm i hela huset. Jag älskar lussekatter, det är så fantastiskt gott att äta den första varje år i början av december. I år bakade jag med kesella, och det blir så saftiga saftiga bullar då.
Passade på att baka chokladkaka i nya "gunghäst-formen" när ugnen ändå var varm. Det luktar inte dåligt det heller.
"Driving home for christmas" med Chris Rea är ju absolut den bästa julsången just nu, eller hur? En riktig klassiker.
Tänk om jag skulle försöka mej på att ha en egen tävling när jag har haft tiotusen besökare..Kan jag det? Tänk om inte en endaste en vill vara med?

Inte mitt livs bästa dag idag. Men man får försöka ändå.
Kram

1 kommentar:

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!