Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 6 november 2010

Hemmakväll och naturgodis

Jag älskar naturgodis! Visst är det gott? Nötter, choklad, yoghurtgodis, mmm Inte så nyttigt kanske, men gott. Jag läste någonstans att "naturgodis är det nyttigaste sättet att gå upp i vikt"!

Blev så glad när jag fick reda på i dag att jag vunnit en kroppskräm från Oriflame på Marias blogg
     Skönhet o harmoni. Det blir perfekt nu till vintern.  Det är alltid lika roligt när man vinner något. Tur genererar tur säger älskade M, och jag hoppas att han har rätt. Alla kan vi väl behöva lite tur ibland, eller hur?

Bra dag på jobbet idag också. Det är rätt fullt på avdelningen och det märks förstås, och man är trött när man kommer hem. Jag har tidig dag i morgon och sedan är jag ledig några dagar.

Vi har ett extra barn  här hemma idag. Det pågår en vild lek med någon typ av spioner och agenter  inblandade runtomkring mej alldeles precis just nu.  Mysigt med lördagsstämning. I like.
MMmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!