Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 20 november 2010

Lördag


Jag är trött. Haft en bra dag på jobbet, även om den var stressig. Kom inte iväg därifrån så tidigt som jag tänkt, men hann ändå ta de stora flickorna till Hemmakväll där de hyrde film och köpte lördagsgodis i drivor.
Efter kyckligmiddagen var det dags för filmkväll. Mysigt.
Mitt passerkort till sjukhuset är borta. Jag är alldeles hjälplös och kommer varken in i omklädningsrum eller medimat. Kan inte hämta blod eller lämna prover. Måste ta tag i detta på måndag.
En före detta patient hade tagit reda på när jag arbetade och kom till avdelningen med en överraskning idag. Jag blev så glad. Det är fantastiskt vad uppskattning kan värma i hjärtat. Det är roligt att höra att man kunnat betyda något för en annan människa.

Lilla M ligger mitt emellan mej och maken i sängen. Vi rimmar och ser lite på tv  (där en sönderslagen Lill-Babs just flimrade förbi). Tänk att hon blivit så stor, vår lilla bebis.
 Vilken lycka att ha så fantastiska barn som vi har.

Kram alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!