Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 4 november 2010

Bebisbesök

Idag har min lillasyster varit här på novemberlovsbesök med sina tre pojkar. Den allra minste är bara 2 månader och söt som socker. Vi åt lunch tillsammans och alla barnen fick leka av sej lite.
När barnen roade sej själva gjorde jag klar min beställning hos Geggamoja barnkläder. Pengarna jag vann räckte till en snuttefilt åt nya kusinen också! Dessutom fick jag klänning, tights och en tjocktröja åt lilla M. När jag ändå var i tävlingstankar passade jag på att delta i en hos Fotballfruens blogg där man kan vinna Liberoblöjor. Något för lillkusinen det också kanske?

Är så stolt över min syster. Hon är en fantastisk mamma. Och rolig. Och vacker.

Hoppas på en lugn och mysig kväll i soffan. det låter nog hemskt tråkigt , men sån är jag..

1 kommentar:

  1. nja den lär inte bli så lungn för vi är ju där mvh karin!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!