Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 24 november 2010

Jag är helt rätt i tiden! Har alltid propagerat för matlåda, och dess förnämlighet. Kan äntligen vara i spetsen för en trend, se HÄR
Ibland är jag nästan överdrivet snål. På jobbet brukar vi beställa mat, oftast pizza, på fredag och lördagkvällarna. Det vill säga, alla andra gör det. Jag får ont i magen om jag måste betala 60 kr för en brödbit med tomatpure och ost på. Som jag dessutom kunnat laga godare själv! Så jag sitter med min havregrynsgröt eller hembakta smörgås och känner mej lite som en vinnare...av 60 kr!

Jag har haft en bra dag på jobbet. Två duktiga studenter i gruppen, och två duktiga undersköterskor. Dessutom min J i röda gruppen på andra sidan glasrutan. I morgon har jag ett tidigt pass och sedan är det dags för glöggfest med några arbetskamrater. Skoj - och tur att jag jobbar kväll på fredag!

Riktigt halt var det idag. Jag cyklade väl i 2 km i timman, trodde aldrig att jag skulle komma fram. Men inga brutna ben kom in till oss, iallafall inga som var brutna utomhus. Jag kom åtminstone ihåg hjälmen.

Lilla M har satt på julmusik ikväll.  Lite mysigt är det allt. Första advent på söndag! Tända ljus är det vackraste som finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!