Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 3 november 2010

Höstmys

Ledig dag för mej och alla barnen. M är på revisionsmöte i församlingshemmet och ska sedan direkt till Köpenhamn. Han kommer nog inte hem förrän framåt natten.
Försöker mej på att röja lite (har ni hört det förut?). Det går inget vidare. dammsugarpåsen bytte jag för en vecka sen, nu är det dags igen, så dammsuger gör jag! Men plockandet! Det är ju alltid samma saker som ligger och skräpar; kulor, hårspännen, klippdockor, pennor..Idag fick jag uppleva nytt skräp, någon har roat sej med att klippa av fransarna på en filt . Men tänk vad små bekymmer man har ändå. Jag är glad att jag har barnen att städa efter, ska nog tänka så istället för att klaga.

Fick min presentkortsvinst från Geggamoja idag. Det ska bli så roligt att välja ut något fint till lilla M.

Surfar runt bland underbara bloggar. Det finns ju så många duktiga och kreativa människor,  det är jätteroligt att inspireras av andras foton och berättelser. Idag gillar jag Det goda livet. Där känner jag mej hemma.

Ha en underbar novemberdag alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!