Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 10 november 2010

Minskande skara

Idag är det bara två sjuka barn hemma. Om allt går som man hoppas är siffran noll i morgon (då jag visserligen jobbar, men ändå).
Sitter i köket med min M och äter sen frukost. Brödet han bakade i går kväll är ovanligt gott, och kaffet är precis lagom starkt och varmt. Ska snart iväg till F för en (till) kopp kaffe och  en utlovad skjuts till jobbet. Har ett underbart schema den här veckan, jobbar bara onsdag kväll och torsdag dag.  Nu ska jag bara se till att göra något vettigt med mina lediga dagar också.

Tellus ligger vid mina fötter som vanligt. En mer tillgiven hund får man leta efter. Ovanifrån ser han ut som en enda stor pälshög.

Nu kommer lilla M och vill att jag ska skriva att hennes mamma ska köpa något gott till henne. Hm, vi får väl se.

Tänk på mej, jag tänker på dej även om jag hör av mej alldeles för sällan.

1 kommentar:

  1. Spana gärna in min blogg där du just nu kan tävla om ett presentkort värde 300:- som du kan använda till bl.a att beställa dina egna canvastavlor! Hur enkelt som helst att delta! http://malinkarlstrand.blogg.se/category/tavlingar-pagaende.html

    (Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)

    Kram kram!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!