Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 22 november 2010

Måndagslista

Idag är jag glad för..


  • allt jag kan och allt jag har kvar att lära mej!
  • att mina barn gjort mej stolt varje dag sedan de föddes.
  • att vi skrattar varje dag i vårt hem (fast vi gråter en del också).
  • att jag är ledig första advent.
  • att jag ska till J på glöggfest på torsdag.
  • att jag är älskad trots många brister
  • att jag har världens mest godhjärtade, romantiska och roliga man.
Titta in hos Jennyn, där hittar du många underbara måndagslistor.

2 kommentarer:

  1. Rolig läsning,smart ide med måndaglista:)!

    Roligt att du ville vara med och tävla hos mig om den underbara plattången från Philips!
    Under Tisdagen (23 November) kommer vinnaren ligga uppe på min blogg. Missa inte att kika in & se om det blev just du:)!

    Nu har jag en ny tävling uppe där du kan vinna glossiga lipgloss från Wet n Wild.
    Var gärna med!

    Kram & Trevlig Måndag

    SvaraRadera
  2. Åh det är så bra med måndagslistan!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!