Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 18 oktober 2010

Vardag igen

Å vad skönt det blir när allt blir som vanligt igen.
Höstvädret börjar likna det som vi är vana vid här på västkusten. Regn i luften, grått  och lite blåsigt. För min del gör det ingenting alls, jag trivs i  "dåligt" väder.

Alla barnen i skolan idag igen, man kan knappt tro det. Själv jobbar jag kvällspass och ska iväg om några timmar. Får åka med snälla F så jag slipper cykla idag. Skulle till och med få lite kaffe, kan det bli bättre?

Stora M var i Köpenhamn i går, han var borta i tolv timmar och var ordentligt trött när han kom hem. Han tar den ena huvudstaden efter den andra.

Premiär för min nya geniala programpunkt:
Dagens ordspråk:
Att leva är inte nog. Solsken, frihet och en liten blomma måste man ha.
- H.C. Andersen

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!