Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 5 oktober 2010

Snart till jobbet

Så var det slut på tre sköna lediga dagar. Har nu två kvällar och en dag framför mej på jobbet innan helgen, som också den ska spenderas på arbetet.
Kuddsömnaden fortskrider. Älskade M bakar bröd, får se om det är någonting kvar när jag kommer hem i kväll.  Tellus ligger vid våra fötter när vi sitter i köket, han måste vara världens mysigaste hund.

Såg att den nya regeringen ska presenteras om en stund. Kan undra vilka som ska få styra i vårt land de närmsta fyra åren? Har det någon betydelse vem som leder ett departement? Annat än för dem som arbetar där menar jag. Vem planerar hur man ska arbeta och vilka frågor som ska tas upp? Ett statsråd kan väl inte bestämma så mycket? Men vad vet jag?

Så här vackert var det hos oss i våras. Bokskog är härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!