Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 19 oktober 2010

Trött

                                                                                                             

Äntligen hemma efter två jobbiga arbetspass. Kommer på massor som jag har glömt att dokumentera, det har varit så mycket annat som varit tvunget att gå före. Och så går man hem och kommer på att  man glömt det där som man sparat till sist.
Är riktigt trött ikväll. Vi festade till det med falukorv och potatismos till kvällsmat. Barnen åt nästan ingenting så jag kunde bjuda in farmor.  Provade ICAs sojakorv - det gör jag aldrig igen, usch vad den smakade illa. Tur att moset var gott!

Har ledig dag i morgon. Det ska bli så härligt. Kanske kanske kommer min lillasyster hit med sin nye lille gosse. Jag har inte träffat honom än så det skulle vara så roligt.

Dagens ordspråk:
Hemligheten med lycka är att vara vän med sig själv 
- Bernard le Bovier de Fontenelle

Visst är det sant? Varför är man ibland en bättre vän till andra än till sej själv? Det är konstigt det där att man måste vara så hård mot sej själv och inte kan tycka att man duger precis som man är. När man istället borde  älska sej själv bara för att man är den man är.                                                        

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!