Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 25 oktober 2010

Dagens antiklimax och dagens höjdpunkt

Oj vilken konstig dag. Mitt efterlängtade paket har äntligen kommit. Jag har talat vitt och brett om det på jobbet, på bloggen, till vänner...Nu måste jag väl tala om vad det var. Ja, det var iallafall ingen kaffemaskin. Ingen TV heller. Mitt belgiska paket innehöll...TVÅ BRÖDLIMPOR!  Jag tror att det var det märkligaste jag upplevt på flera år. Vilket antiklimax! Jag har medverkat i en kosumentenkät om nya bröd som Wasa ska lansera. Då tyckte de väl att man skulle provsmaka dem också. Men från Belgien? Hallå eller?

Roligare var det nu ikväll. Jag har vunnit i Jenny N:s tävling där hon lottade ut presenkort hos Geggamoja! Vad roligt det ska bli att göra lilla M höstfin i kläder som är både sköna och snygga.

1 kommentar:

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!