Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 4 oktober 2010

Ledig måndag

Vardag igen. Alla barnen i skolan, här hemma är det lugnt och tyst. 
Vädret är perfekt, lagom varmt och inte alltför blåsigt. Hösten är verkligen den bästa av årstider. Aldrig är naturen så vacker som i oktober.
Har vunnit ett förstapris idag! Det blev en röd och fin bil från Disneys Cars. Jag vet någon som blir glad när den kommer i brevlådan. Själv längtar jag efter supervinsten från förra veckan; min nya blender från OBH Nordica.
Här ska mixas och blandas i  höst.

Fick inbjudan till min alldeles nya systersons dop idag. Spännande. Har fortfarande inte hälsat på den lille gossen. Måste göras.
Önskar att alla får en underbar oktobermåndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!