Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 22 oktober 2010

Mystiskt paket

När jag kom hem från jobbet idag låg en lapp i brevlådan. Posten hade varit där innan jag kom hem och försökt leverera en pall/paket. Jag cyklade genast till posten och lämnade glatt fram min lapp, men paketet hade inte hunnit dit än! Nu måste jag vänta ända till måndag innan jag får min nyfikenhet stillad. Har jag vunnit nåt? Paketet var skickat från Belgien, visst är det konstigt? Blev tvungen att kolla en tävling jag deltagit i där vinsten var ett badkar...som tur var vann jag inte den. Vad tänkte jag på?  Nu fantiserar jag om vad det kan vara..en tvättmaskin? En 50-tums LED-TV? En kanot? En kompostkvarn?
Nä, det är nog något fånigt. Men nyfiken är jag!

M är i Göteborg och tränar med andra handikappidrottare. Skulle visst prova en riktig tävlingsrullstol. Längtar efter honom idag.
Har övergivit hasselnötskrämen. Satsar på naturgodis idag. Lite mer tugg.



Dagens ordspråk:
Höga förväntningar är nyckeln till allt
-Sam Walton 1918-1992


Tre överraskningar i en?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!