Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 26 oktober 2010

Kväll

Jag sitter i vårt hem, som inte är fullt så välstädat som jag önskat och planerat. Men vi har haft en bra dag. Barnen har varit glada och nöjda allihop, det gör livet så mycket lättare. Vi har kånkat ner påse efter påse till källaren, soprummet och klädinsamlingar. Nu har alla åtta i familjen vantar, mössor, jackor, overaller och allt annat man kan behöva när temperaturen går under nollstrecket. Det enda vi saknar nu är en extra hall för att få plats med allt...

Bakade en kladdkaka med Center och jordnötter till efterrätt. Mmm. Lite Snickers-känsla.

Jag har det stora nöjet att vara utvald av Buzzador att testa LoveFilm.se. Det går ut på att man går in på Lovefilm och väljer ut filmer eller TV-program  som man vill se, det finns många många att välja på. Sedan får man några av sina val direkt i brevlådan redan efter någon dag. När man har sett filmerna skickar men tillbaks dem och får några av de andra filmerna på sin lista. Jag var lite skeptisk, men måste säga att det verkar rätt bra. Hur ofta är det inte så att man tycker att det inte är någonting att se på TV? Vem orkar då gå och hyra en film ?  Då vore det ju jättebra att ha filmer hemma som man faktiskt vill se. Dessutom är det billigare än i videoaffären.  I mitt första paket fick jag "Det regnar köttbullar" och "Changeling".  Nu laddar jag för filmkväll!

Dagens ordspråk:
Barn stavar kjærlighet slik: T-I-D  
- Dr Anthonye P.Witham 




                                                             
Är inte clementiner det godaste som finns just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!