Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 12 oktober 2010

Efter stress kommer lugn

Hemma efter en trevlig kväll med goda vänner/arbetskamrater. Vi har ätit god mat och druckit gott vin.
Skrattat mycket som vanligt.
Jag har nog världens bästa arbetskamrater.  Vi är i olika åldrar och på olika ställen i livet men har så fantastiskt roligt tillsammans. När det behövs kan vi prata om allvarliga och svåra saker. Är så tacksam över att jag får träffa dom varje dag jag jobbar.

Det är tyst hemma. De flesta sover. Det luktar nybakt bröd och fläskpannkaka (!). Lilla M snarkar så det ekar, stackars henne som är så förkyld.

Imorgon står det sopplunch med pappa på mitt schema. Sedan kanske kaffestund med älskade vännen C när stora M åker till Köpenhamn.  Hoppas på att jag kan hitta lite energi att ta tag i mitt oerhört stökiga hem också.

Frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!