Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 2 oktober 2010

Äntligen lördag!


I morse var det då dags för andra kurstillfället i blodspårskursen. Jag hade väl inte precis så där jättestor lust att åka dit, men nu var den ju ganska dyr..Den största anledningen att jag bestämde  mej för att gå var ändå att min bästa hundkompis M går på samma kurs. Våra hundar går så bra ihop, och vi också. Tycker jag iallafall.

Det var nog tur att jag åkte, för idag var Tellus fantastisk! Han spårade som om han aldrig gjort annat, och jag blev så stolt. Detta är ju den enda aktivitet han och jag har lyckats  med sedan vi började i lydnadskursen i våras. Nu har vi hittat vår gren!


I Åkulla var det fantastiskt vackert. Önskar att  min kamera inte var sönder, då kunde det blivit fina foton.  Ett tag regnade det gula och röda boklöv över oss. Vid tiotiden var det IS på småpölarna i skogen. Inte konstigt att  man frös.
Två extrabarn har vi i natt. Ska snart servera dem tacokyckling.
Hoppas på en lugn kväll. Har lovat mej själv att inte grubbla.
Är dessutom ganska kär.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!