Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 11 oktober 2010

Höstens vackraste dag?

Idag är det sagolikt vackert. Disigt och svalt, havet nästan stilla. Morgonpromenaden med F och Tellus vid stranden var riktigt skön idag. Lilla T, Tellus hundkamrat,  fick ont i benet och det var mindre roligt. Hoppas att det ordnar sej.

Ska iväg till Gekås om några timmar. En kollega och jag ska hämta tre TV-apparater som de har donerat till vår avdelning. Det ska bli så spännande att se hur de ser ut.  Har vi tur så hinner vi shoppa lite innan vi ska träffa vår kontakt, det är inte svårt att fynda på Gekås i Ullared.

Morgonkaffet smakade ovanligt bra idag. Kanske är det så att allt håller på att bli bättre. Små tecken är också tecken.
Kram, älskade stora M
Gekås Ullared
TACK Gekås för er generösa donation!
                                                                                        

2 kommentarer:

  1. Men maria vad är detta? Har du bloggat i 3 månadr utan att meddela mig ? :D Hihihi! Sjysst att ni fått loss TV:s hos Ullared! Visst är de givmilda?

    SvaraRadera
  2. Ja, har gjort det lite i smyg! Men nu är jag ute ur garderoben. Har dock vääldigt långt kvar innan jag är uppe i din klass! Kan bara drömma om det.

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!