Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

söndag 20 februari 2011

Vår söndag



Jag tog äntligen med mej barnen till den simhall vi  har på jobbet. Den är öppen för oss anställda och våra familjer på helgerna och jag har lovat för evigheter sedan att vi skulle åka dit. Bättre sent än aldrig..
Skulle inte tro att särskilt många är roade av att se tre barn bada, men iallafall. Försöker lära mej att lägga in foton och bilder på bloggen, och detta kändes som ett bra tillfälle att öva på! Tyvärr kan jag inte rotera filmen, så man får liksom titta på sned.

Efter badet i det 32-gradiga vattnet tog vi oss ut i kylan  till havet med varm choklad och smörgåsar. Så vackert det varit idag!






Nästa gång ska jag fota med en riktig kamera och strunta i mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!