Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

söndag 27 februari 2011

Tänk att få vara resebloggare..

På solresors hemsida kan man läsa om en tävling där första pris är att få resa på en ljuvlig semestervecka till Cypern i sommar.  Vilken lyx att få komma iväg en vecka bara så där, och så roligt att få ge sin bild av resan via bloggen. Min drömresa hos Solresor är den här; "Gudarnas näste". En rundresa i  vackra Sorrento med utflyktsmål som Amalfi, Capri, Positano och Pompeji. Det verkar underbart vackert. Och så maten!  Och språket! 
Jag tycker att det är fantastiskt roligt att resa med mina barn, ibland med hela familjen på en gång eller med ett eller två i taget. Jag har rest till Prag, Costa Brava och till platser i Sverige med ett barn i taget och det är speciellt att dela en resupplevelse med ett barn när vi är vana vid att vara åtta stycken.  Men en enda gång skulle det vara så mysigt att resa med min bäste vän och käraste man M. Så på min fiktiva resa till Italien tar jag med mej honom! 
Här hittar ni tävlingen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!