Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 21 februari 2011

Måndagslista

Idag måndag är jag glad för..


  • att jag fyller fyrtio år just idag
  • att jag har semester en hel vecka tillsammans med min familj
  • den hemliga utflykt jag fått i present av bästa vännen C
  • att jag fått den osannolika gåvan och lyckan det innebär att ha många barn
  • min nya symaskin som är på väg över Nordsjön just nu
  • att jag är älskad trots alla mina fel och brister

Gå in hos Jenny och läsa alla härliga Måndagslistor som hon på ett fantastiskt sätt inspirerat hela bloggsverige att skriva!

5 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS på födelsedagen önskar Kerstin och Mikael.

    SvaraRadera
  2. Då får man gratulera på din födelsedag!! Hoppas att du har haft en riktigt mysig dag! Njut av semestern!!

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS så här i slutet på Din Stora Dag! Hoppas att du haft en mysig födelsedag med mycket kärlek från din familj! Kul att du skall få en ny symaskin, då får jag en anledning att leta fram lite tyger igen till dig och leverera lite fler kaffepåsar. Jag har precis kommit från gympan, hade tidigare idag en rörig måndag på jobbet. Nu har calicin slagit till igen, denna gång på sal 2, vilket innebar att vi som var "rena" fick ta hand om lite fler patienter per grupp. Se nu till att ha en skön semestervecka och samla krafter för nya utmaningar på jobbet nästa vecka! Kram Ing-Marie

    SvaraRadera
  4. Vilken fin lista! Det är verkligen härligt! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  5. Halloj...och grattis så här lite i efterskot!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!