Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 14 februari 2011

Godmorgon måndag

Blev väckt av mannen i mitt liv efter en skön sovmorgon. Han skulle iväg, så jag är nästan ensam hemma en förmiddag mitt i veckan. Det händer inte särskilt ofta. Jag skriver nästan, för mina två stora pojkar är hemma och fortfarande inte riktigt bra från den förfärliga influensan. Men de sover som små barn och lär väl inte höra av sig innan jag går till jobbet vid ett-tiden.

Vi har haft en stillsam helg på många sätt. Inte gjort så mycket utan mest varit hemma. Dock har de yngsta barnen varit på ett fruktansvärt humör. De har varit så arga och retliga. När jag skriver det här så slår det mej; det kanske finns ett samband mellan de två faktorerna "hemma utan att göra något" och "arga barn"... Jaja, det mesta lugnade ned sej på söndag eftermiddag då vi hade ett litet litet kaffekalas för att fira att vår äldste pojke nu är hela 18 år!

Jag jobbar ikväll, i morgon och en enkeltur på torsdag, sedan har jag en veckas underbar semester! Härligt ska det bli, och allra barnen har sportlov. Vi ska försöka komma iväg någonstans, får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!