Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 10 februari 2011

Helg!

Hur kan man vara så trött? Jag jobbar 75% och skulle inte orka med en enda dag extra.  Jag tycker att det är så skönt att vara Hemma! Göra ingenting särskilt, bara gå och skrota i pyamas. Om jag är ledig en helg kan jag grotta in mej alldeles totalt. Ibland önskar jag att jag var mer social, men varför egentligen? Det kan väl inte ligga något egenvärde i att vara bland folk om man inte får ut något av det? Kanske, jag vet inte. Jag tycker för det mesta att det är alldeles underbart att få rå mej själv och min familj.
Är ledig till måndag och jag tänker ha det bra. Vår store pojke, K, fyller hela 18 år på söndag. Det är så konstigt. Det var inte längesedan han var bebis. Han har varit sjuk hela veckan med hög feber och hosta. Idag verkar han bättre.

Min älsklingsman är i Köpenhamn. Han åkte klockan fem, så det dröjer nog några timmar än innan han är hemma. Saknar honom.

Fyller fyrtio år om exakt 11 dagar, Önskar mej allra mest en manual för livet. En karta, en bruksanvisning, en handledning. Annars har jag allt jag behöver.

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS du har vunnit en tävling i min blogg, ett presentkort värt 500kr från Wilma & Morris! Skickar dig strax ett mail.

    Shoppa lugnt o ha en bra dag! =)

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!