Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 14 februari 2011

Måndagslista

..bättre sent än aldrig!

Idag, måndag, är jag glad för att

  • Jag har en fantastisk familj
  • Min äldste son har fyllt 18 år!
  • Jag har semester nästa vecka, så skönt det ska bli
  • Jag vann så roliga saker förra veckan
  • A och M ska spela teater i Falkenberg hela sommaren. Vilket äventyr!
  • all snö och is är borta från vägarna.

Gå in till Jenny och läs alla härliga måndagslistor från hela Blogg-Sverige.
Nu ska jag snart cykla hem från jobbet där jag sitter och skriver det här

3 kommentarer:

  1. Härligt att ni blivit av med all snö...hos mig i Stockholms skärgård kommer det bara mer och mer....känns som att det aldrig kommer att bli vår..

    SvaraRadera
  2. Hej Maria ! Efter en stunds googlande (det var väldigt vad mycket tävlingar du vunnit, bra jobbat!) hittade jag till slut din blogg som är väldigt kul att läsa. Har saknat dig på jobbet då det var ett tag sedan vi jobbade ihop. Jag har ju jobbat helgen och har ledigt må-ti, men har tyvärr drabbats av en liten förkylning så har inte lust att ta itu med det i hemmet som jag eg. borde göra. Datorn och mitt sticke är roligare! Hoppas vi ses på ons eller to! Kramar Ing-Marie

    SvaraRadera
  3. Det är nog bra att ibland skriva en liten lista på saker som gör än glad. Det är lätt att alltid göra små jobbiga saker stora och glömma bort det som är bra.
    Snön här kommer att ligga kvar länge och vi har idag fått nytt filmpudersnö men det är så vackert.
    Kul att du gillar bilden du får gärna ha kvar bilden och beställer du något får du 10% som tack för hjälpen. Länkar till dig i min blogglänklista.

    Trevlig kväll
    Mia

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!