Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 24 februari 2011

Kväll

Så har ännu en dag avlöpt utan större katastrofer. Vi har haft det bra.
I förmiddags kom lillasyster med sina tre pojkar och en kusin till dem. Lille A, släktens för tillfället ende bebis hade blivit så stor (Visst är det konstigt att man alltid blir så FÖRVÅNAD när en bebis på några månader VÄXT? ). Vi åt goda frallor, "fröbröd" och annat gott (lunch för dem, frukost för oss).

Älsklingen är på läkarbesök i Göteborg sedan i eftermiddags. Han kommer nog inte hem förrän sent inatt. Två barn ska sova hos grannen (farmor), och det känns faktiskt skönt. Lov är härligt, men man kan gå varandra på nerverna när lekarna börjar ta slut.

Tittade in på Facebook. Gick ut ganska snabbt. Jag får alltid en känsla av att alla är så himla lyckliga och käcka där. Alla är vän med alla, och alla måste berätta hur roligt de har det, och hur mycket de gör hela dagarna. Jag känner mej misslyckad av Facebook, hur knäppt är inte det?  Ensam och utanför.

Älskar min Pfaff. Den kan sy i dragkedjor nästan själv! Kan jag bara komma på hur nålpåträdaren fungerar, och hur man ställer in dekorsömmarna O och N så är jag ännu gladare.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!