Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 2 februari 2011

Sover på hotell

Vaknade i morse och kände att det skulle bli en jobbig dag. Åt frukost och försökte göra något nyttigt, men gick mest bara runt och tittade. Det låg något tungt över dagen, något som tryckte över bröstet och kramade om hjärtat. Gick in till svärmor och beklagade mej. Övertalade henne att följa med till second hand. Cyklade till barnhabiliteringen där jag mötte lille A som kom i taxi från skolan. Hade utvärdering av habiliteringsplanen från 2010. Cyklade till second hand där svärmor redan var. Träffade trevliga, vänliga människor. Drack gott kaffe. Åt hallongrotta (inplastad och hygienisk såklart). Dagen ljusnade trots att himlen mörknade. Regnet öste ned när vi cyklade hem.
Fyndade lakan och påslakan från Comwell/Kusthotellet. De har bytt ut hela sitt lakanslager och skänkt det gamla till second hand. Nu har jag bäddat med mina nya lakan och låtsas att jag ligger på hotell. Så lite roar mej ibland.

3 kommentarer:

  1. ja, det gör jag! Fast jag borde ju sy eras mössor, förtsättning imorgon, going to sleep, men inte i hotell, pusshej!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Jag kikar in och tackar dig för att du vill vara med i min utlottning, Kul!

    Lycka till, kram Hillevi, ha det gott!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!