Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 4 februari 2011

Mot ortopedkliniken!

Ska jobba i kväll. Och lördag. Och söndag.
De små ska på skoldisco ikväll, det känns lite oroligt. jag har nån konstig neggo-gen som gör att jag alltid tror att mina barn ska drabbas av besvikelse och sorger. Det är så onödigt att oroa sej i förskott, det hjälper ju ingen. Men oro är ju inte alltid ett val, även om man säkert kan jobba bort vissa av sina defekter..

Sydde två väskor i går kväll, kunde äntligen övertyga mej själv att sätta saxen i ett av mina favorittyger. Symaskinen, min vän från 70-talet, börjar hacka och hosta lite för mycket. Stygnen blir liksom ojämna på baksidan. Önskar att jag var liite mer teknisk. Men jag kör så länge det går.

Ha en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!