Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

söndag 16 januari 2011

Söndag

Vi har haft en lugn och stillsam helg här hos familjen Annorlunda. Maken har varit på läkarbesök hela dagen och jag har suttit framför symaskinen och pysslat. Det blir inga mästerverk, men jag har roligt.
Barnen tittar på det obegripliga programmet "Minuten" och duschar ganska ovilligt en efter en.

Längtar efter något som jag inte kan greppa. Jag blundar men ser det inte framför mej. Vad gör man då?

Jag tittar efter extrapriser på kameror. Vill så gärna ha en, helst NU. Jag såg att man kunde vinna en Nikon hos
Pics of that. Tänk om man hade sån tur! Då kunde jag förgylla mina bloggläsares dagar med bilder från mitt fantastiskt spännade liv.

Snart ska jag sjunka ner i soffan igen, en engelsk deckare (om man kan kalla Morden i Midsomer för deckare?) och det brukar min älskling tycka om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!