Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 29 januari 2011

Ganska hög

..på Panocod är jag idag. Sitter i dator-smutten och lyssnar på när Joshua Radin sjunger Winter" just bara för mej. Lyssna  HÄR

Jag har bett min snälla dotter att gå till biblioteket åt mej. Hon har fått i uppdrag att låna tidningar och böcker med klädmönster. Det blir spännande att se vad hon hittar.
Försöker få resten av den för stunden ganska omotiverade barnaskaran att röja i vårt kaotiska hem. Jag har begränsad framgång. Trots att jag använder lördagsgodiset som både muta och hot. De har väl blivit som de umgåtts.

Tillverkade en riktig retro-kjol av mitt fyndade påslakan igår. Den blev precis som jag ville ha den. Kanske skulle försöka att fota lite idag och våga mej på att lägga upp en bild.  Tagen på lite avstånd, med  snygg oskärpa..

Nästa musiktips för idag, för dej som gillar det lite ruffiga: Tom Waits. Ruby´s arms.

Gav just min nioåriga son ett livsförändrande råd inspirerat och möjligen något färgat av mitt panocodrus; Snällhet ger snällhet tillbaka. Visst är det klokt?

Kram. Ha en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!