Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 20 januari 2011

Ledig och lat

Gör just ingenting. Är ledig idag och bara är.
Var en sväng på Pingstkyrkans second hand igår och kände plötsligt att jag behövde ha ett pussel. Att pussla har aldrig lockat mej tidigare, snarare tvärtom. Jag har aldrig haft tålamod att hålla på att pilla med smågrejer. När jag kom hem med mitt fynd (Buckingham Palace sönderskuret i 1000! bitar) blev familjen snabbt fast. De stora flickorna och älsklingen satt flera timmar och när barnen lagt sej satt jag och maken och pusslade. När vi tittade på klockan var den halv ett...Vad har hänt? Är det medelåldern som slagit till?

Hittade också ett massor av fina tyger, gardinkappor och stuvbitar som ska bli fina väskor. En blev klar igår, en klarröd med äpplen. Bra dragkedjor för 5:- blev det också. Älskar second hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!