Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 11 januari 2011

Godkväll

Hemma igen efter en kväll och en dag på sjukhuset. Är nu ledig till torsdag eftermiddag. Vi har haft en stressig men bra dag, och hunnit med det mesta vi skulle. Man får vara glad och tacksam över att man kommit hem utan brutna ben de här dagarna, det är verkligen otroligt halt.

Alla barnen är friska, och jag minns inte när det inträffade senast. Skönt är det iallafall. M får lite ro hemma på dagarna och barnen är piggare när de inte måste gå inne och dra hela dagarna.

Är jättetrött. Längtar efter att slänga mej i soffan. Men en liten stund till får jag väl hålla ut. Men ikväll kommer Kommissarie Lewis på femman och det vill vi inte missa, min älskling anglofilen och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!