Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

fredag 28 januari 2011

Fredag

Har jobbat idag. Hm, det var tur att jag hade två duktiga termin-4-studenter och en undersköterska i gruppen. Och att vi bara hade tre patienter. Som blev till två..Vi öppnade upp avdelningen efter calici-stängningen klockan tolv och halv ett började nya patienter komma. Jag hann skriva in två innan jag gick för dagen. Kunde knappt gå, jag haltade runt och såg säkert inte klok ut. En av våra snälla doktorer tittade lite på mej, efter mycket övertalning. Jag gillar inte läkare, inte när de ska titta på mej. Annars tycker jag förstås väldigt mycket om dom.

A fick kräksjukan inatt, och M mådde illa i morse. Min M är i Göteborg och träffar sina läkare. Han mår inget vidare just nu. Förhoppningsvis kan de hjälpa honom. Måste nog ta tag i disken. I morse fick jag äta frukostgröten ur en karott. Jobbigt.

Jag önskar att jag var mer som andra. Men man är väl som man är. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!