Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 27 januari 2011

En rygg som gått av..

..så känns det idag. Jag kände igår, när jag var ute och gick, att något kändes konstigt. Det blev värre allteftersom och i går kväll hade jag riktigt ont. Såg nog ganska konstig ut också, för jag kan liksom inte resa mej ordentligt och sträcka på mej. Hoppades att det skulle vara bra idag när jag ska jobba kvällspass, men tyvärr blev det inte riktigt så. Vi får se hur det går.

Fyndade så fantastiskt på second hand igår. På förmiddagen gnällde jag över hur dyra alla mönstertidningar med fina barnkläder är. Några timmar senare hittar jag en hel låda Burda-mönster för 1 kr styck! Jag köpte fina nya dragkedjor (2 stycken för 5 kronor!), påslakan som kan bli fina klänningar, nya gardiner i originalförpackning (2 längder för 15 kronor), och snedslå för några kronor. Vilken superlyckad shoppingtur!

Idag skiner solen och himlen är blå. Vi är lite småsjuka här hemma, men jag hoppas att det kan lätta till helgen. Önskar så att vi kan ha en mysig och rolig helg tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!