Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 25 januari 2011

Födelsedag

Idag har vi firat vår store M som fyller 16 år. Han fick en superskön skrivbordsstol att ha vid datorn istället för den hårda trästolen han slitit på i flera år. Nu sitter han som en VD, och sitter- det gör han mycket. ..
Lille A fick ett presentkort på Hemmakväll på sitt kalas i lördags och det gav han bort till storebror idag. Nu sitter nästan hela barnaskaran och tittar på en film de har hyrt. Jag hör hur de kiknar av skratt ibland. För mej är deras skratt de vackraste härligaste ljud som finns.

Vi skippade tårtan och bakade semlor till M istället. Ojoj vad gott det är. Farmor som varit med lillebror hos frisören fick smaka hon också.
I morgon är jag ledig och hoppas på att hinna/orka göra ett besök på min älskade second hand-butik. Är inne i en riktigt loppis-period. Tröttnar aldrig.

Jag fick ett paket från Busiga ungar idag. Jättefina byxor och tunika i röd velour. M blev så glad och tog på sig kläderna med en gång. Byxorna var en vinst och tunikan beställde jag till, och jag ångrar mej inte.

1 kommentar:

  1. Hejsan!!! Skönt att du tyckte om kläderna. Har du sett att jag har en tävling igen men på min blogg/facebook sida??? Du kanske har tur igen....=)
    Mvh Cecilia & Busiga ungar Barnkläder

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!