Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 29 december 2010

Second hand-fynd

Jag tog faktiskt en promenad till second hand- butiken idag. Det var så vitt och vackert ute, och solen sken från blå himmel. Jag fick tag i det jag letade efter, en hylla till lilla K:s rum. Nu ska jag bara komma på ett sätt att få hem den. Det är svårt att vara utan bil ibland. Vi behöver bil för att hämta en annan sak också, en smörgåsgrill vi fått av en snäll kvinna någon mil utanför stan. Gör som jag, gå in på www.ilovegratis.se, där finns massor av saker som folk inte har någon användning för och därför skänker bort. Vår smörgåsgrill har varit trasig ett tag, och vi använde den jätteofta. Nu fick vi en ny! Jag älskar tanken på återbruk och recykling, visst är det häftigt?

Det är lugnt för stunden hos familjen annorlunda. Ska snart försöka mota barnen i säng. Usch vilka sena vanor vi fått på lovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!