Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 13 december 2010

Lucia och pepparkaka

Gick upp hiskeligt tidigt i morse för att möta min till-jobbet-promenadkompis F kvart i sex! Kvart över sex skulle vi träffas på avdelningen för att lussa för våra patienter och servera kaffe och lussekatter.
Allt gick bra, och det var förstås uppskattat av de flesta. Dessutom är det roligt för oss.  Men jag var rätt trött några minuter i fyra när jag tog hissen ner till omklädningsrummet, och det var skönt att gå hem.

Hemma har vi också lussat. Barnen har varit runt hos "våra" pensionärer här på gården och sjungit. När de kom hem bakade vi årets pepparkakor. Min egen C tittade in också. och det var så roligt att se henne.
En bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!