Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 6 december 2010

Ledig dag som försvann

Tredje lediga dagen i rad blev förvandlad till en dag med rotfyllning och kvällspass!
 Jag hade glömt (eller vad kallar man en sådan primitiv försvarsmekanism) att jag skulle till tandläkaren för att rotfylla en kindtand. Efter att jag gjort denna förfärliga upptäckt  ringde bemanningsenheten på sjukhuset och frågade snällt om jag kunde tänka mej att täcka för en sjuk undersköterska ikväll. Eftersom dagen redan var förstörd tackade jag ja.

Snön som täcker stan gör livet ganska krångligt för vår familj. Med minst två rullstolar kan den kilometerlånga promenaden till skolan vara omöjlig att genomföra. Idag körde lilla M rullstolen åt lilla A och M körde efter med hunden i koppel. En vänlig själ från Varbergs Energi stannade i en korsning och knuffade på dem allihop. Annars hade de väl stått där än.
Knåpar på måndagslistan. den kan verkligen behövas idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!