Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 9 december 2010

Julkonsert

Oj vilken dag!
Jobbade dagtur och fick uppleva en väldigt konstig dag, på många olika sätt. Är ledig i morgon, och det känns som om det kommer att bli skönt.
Min svärmor (vilket fult ord, eller hur?) vann en slogan-tävling i somras och första pris var två biljetter till en julkonsert med Anna-Lotta Larsson och Göran Fristorp. Jag fick den stora äran att följa med till konserten som var ikväll. Visste inte att jag tyckte om Göran Fristorp, men vilken röst han har! Julmusik kan jag aldrig tröttna på.

Det verkar som om åtminstone ett barn är hemma i morgon, och M ska till Köpenhamn. Varma skor i storlek 43(!!) till den son som har nummer två i syskonordningen måste inhandlas och huset måste städas som vanligt.

Smakar lite på vår goda glögg. Termometern visar tio grader kallt och då är det så himla gott med stark, varm glögg. Somnar så gott också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!