Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

måndag 6 december 2010

Måndagslistan

Idag, måndag, är jag glad för...


  • att jag äntligen håller på att bli färdig med lagningen av min onda tand.
  • att jag fortfarande varje dag är lika förälskad i min man sedan snart 20 år. 
  • att jag ska få resa till Prag med min trevliga svärmor och fantastiska dotter nästa vecka.
  • mina fina rara roliga arbetskamrater.
  • min lillasyster. 
  • att jag inte behöver vara perfekt.
  • att jag och bästa J hade en rolig dag i Köpenhamn i lördags.

Inspirerad av jennyn. Hälsa på hos henne och läs alla fantastiska Måndagslistor från hela Sverige. 

2 kommentarer:

  1. Hej! Maria! vilken underbart fin blogg, och tack för finaste kommentaren, feed back som gör mig stolt. Visst vill jag ha Emiltyget, vad vill du ha av mig? har du mera tyg som du vill inte ha? mejla gärna, kram!
    Aleisa madebymama

    SvaraRadera
  2. Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

    SvaraRadera

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!