Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

onsdag 27 april 2011

Onsdagar är bättre

Ännu en strålande dag. Ska jobba ikväll och är alldeles ensam hemma. Försöker få lite ordning, det är inte det enklaste.
Satte på Spotify och hittade en ny spellista med mitt namn. Käre M har lagt in flera timmar med musik som han vet (och i vissa fall tror) att jag tycker om. Så rart. Jag kan till och med överse ett och annat oförklarligt val som Mats Rådberg och Rankarna (rankar?) och Alf Robertson. Den fina musiken överväger. Dagen blev genast bättre än den varit tidigare. (Älskar dej.).

Ikväll är första träffen i teatergruppen inför sommarens föreställning i Falkenberg. Spännande. Det var så längesen de små skådespelarna i familjen var på audition och blev uttagna, så man har nästan hunnit glömma.
Kanske kommer de hem ikväll som rumpnisse och Lillebror.

I morgon ska hela familjen Choklad till pappa och hans fru och äta Tacos. Våran farmor är också bjuden. Vi är ju nästan grannar nu allihop och det är ju väldigt behändigt. På fredag planerar jag och lillasyster att åka till de vackraste bokskogarna i Sverige på en liten utflykt. Det här blir bra dagar. Kan inte bli annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!