Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

torsdag 14 april 2011

Hemma igen

Har avverkat ytterligare två pass på ortopedkliniken. Det har varit roliga och ovanliga dagar.  Mötte älsklingen i dörren när jag kom hem, han skulle på läkarbesök nu.  På vårt eget sjukhus - vilken lyx att slippa åka till Rigshospitalet en gång till den här veckan.

Vilket underbart väder det är idag. Redan i morse hörde man att det var något alldeles extra på gång, fåglarna var alldeles galna. Vad gör de förresten på vintern? Sitter tysta och väntar på vår? Varför talar de inte på flera månader? Man kan ju undra.

Är ledig hela helgen. Underbart. Kanske kanske kan jag skrapa ihop några småpengar och ta en tur till second hand-butiken på lördag. Längtar efter att köpa lite nya (gamla) tyger. Det känns som att det ligger något väldigt fint och väntar på mej i hyllan.  Har lovat lilla K att hon ska få bada i bassängen på jobbet också. Det är det roligaste hon vet. Annars är min almanacka helt tom, och det är det bästa jag vet.

By the way, funderar mycket på hur ska jag kunna känna glädje närmsta månaderna, när GW Persson har sommaruppehåll i SVT. Han är den störste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!