Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 2 april 2011

Lördag!

Hemma efter en bra men tröttsam dag på jobbet. Jobbade kvällspass igår, och det känns som om jag bara var hemma och vände en stund i natt. Mycket drama har det varit, och mycket har jag skrattat.

Är så trött, så trött. Vet inte vad jag ska hitta på. Hittade inget bra att se på TV ikväll trots att vi har minst hundrasjuttiofemtio kanaler (och dessutom betalar dyrt för varenda en) (UTOM porrkanalerna som gjorde att jag kände mej manad att ringa Viasat och hålla långa moraltal, dem får vi gratis..).

Får nog köpa mej lite lördagsgodis och läsa en bok som förr i tiden.  Är ledig i morgon. Har bytt med en kollega och jobbar nästa lördag istället. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!