Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

lördag 16 april 2011

Ledig helg blev jobbhelg

Kris på avdelningen, det fattas folk hela helgen. Då kan man ringa syster M som har svårt att säga nej. Det blir ett kvällspass om någon timma.
Det regnar , den utlovade solen har inte visat sej än (ännu en anledning till att jag inte gillar väderprognoser!).  Samlade ihop lite lösa pengar i fickor, väskbottnar, burkar och bakom kökssoffan och begav mej till min favoritloppis. Fyndade våldsamt, mer om detta kommer i morgon.
Vi går på lågvarv idag. Barnen spelar schack, iallafall de av dem som inte brås allt för mycket på sin ostrategiska mor. Någon ser på tv, en annan spelar dator. En av dem var på LAN inatt och sover nu sedan klockan nio.
Gjorde mej en kjol för en stund sedan. På tio sekunder. Lägger upp bilder i morgon. Det är så jag jobbar; snabbt och oöverlagt. Det blir bra ibland men oftast inte. Men den här gången är jag nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!