Välkommen

Roligt att du ville titta in i mitt liv!

tisdag 15 mars 2011

Tillbaka!

Nu är jag tillbaka efter några dagars bloggfrånvaro. Jag har jobbat långhelg och då är varje minut hemma avsatt för familjen. I söndags blev en nära släkting mycket sjuk, och det tog också mycket tid. Jag åkte med kläder och personliga saker till IVA på söndag morgon, satt där tills det var dags att börja jobba halv två. Gick sedan upp till avdelningen dit hon flyttades på min kvällsrast. Igår var jag på tre sjukbesök under arbetspass och idag har jag gjort iordning hennes lägenhet inför hemkomst. Tvättat, handlat, vattnat blommor och städat. Nu är jag LEDIG och det är fantastiskt skönt. Dessutom har våren kommit till Halland. Solen värmer och fåglarna kvittrar. Jag glömmer varje år hur magiskt det är.

Kylskåpet är tomt och jag har inga ideer för kvällsmaten. Får nog bläddra i lite kokbokshyllan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för en hälsning från DEJ!